usa-2017.reismee.nl

Van Sheridan naar Yellowstone en Yellowstone dag 1

Hier zijn we weer.

Zondag 10/9 zijn we van Sheridan naar Yellowstone NP gereden. Weer een lange, maar mooie rit. We zijn via de Highway 14 gereden, de toeristische route. Onderweg weer veel moois gezien en weer een paar andere staten aangedaan; Montana en Idaho

We zijn Yellowstone binnen gereden via de East Entrance en hebben het park weer verlaten bij de West Entrance om bij ons gehuurde huisje te komen in Island Park, Idaho. Dit ligt bij het stadje Yellowstone West.

Maandag 11/9 zijn we vroeg op weg gegaan naar Yellowstone National Park. We hebben daar de Grand Loop gedaan die zo’n 229km lang is. Ontzetten mooi met natuurlijk een bezoek aan Old Faithfull. Geweldig gezicht als die blaast. We hebben weer veel gezien en zijn meer dan 10 uur in het park geweest.

Vandaag, dinsdag 12/9 gaan we weer vroeg naar het park. We gaan dan naar het zuiden richting Grand Teton National Park. Die gaan we helemaal doorkruisen. Dus het zal wel weer een latertje worden. Vannacht nog ff pitten in ons huisje en dan morgen, woensdag 13/9, naar Craters of the Moon National Park. Waar we gaan overnachten regelen we vanavond wel.

eef en toon

de natuur is prachtig en ik dacht dat er alleen in ijsland warmwater bronnen waren,dus daar hoeven jullie niet naar toe . veell plezier nog.toon en eef