usa-2017.reismee.nl

Tweede dag Rapid City en de rit van Rapid City naar Sheridan

Daar zijn we weer.

Ter info het tijdsverschil met Nederland is 8 uur dus nu ik dit tik is het bij jullie al zondag.

Gisteren (vrijdag) was onze laatste dag in Rapid City. We hebben de Badlands National Park bezocht. Ook weer heel mooi. Daarna zijn we naar Crazy Horse memorial gereden. Was wel leuk maar niet echt speciaal. Het wordt beheert door de indianen. Erg duur en een hoop prularia. Ik wis niet dat ze zo goed waren in knutselen. Het memorial is trouwens nog steeds niet af. Dat wordt nog ff steen bikken voor ze.

De laatste nacht in Rapid City was het slecht weer; regen, onweer en hagel. Maar vanochtend (zaterdag) was het weer prima. We zijn vertrokken naar Sheridan in Wyoming en zijn daar nu ingecheked in het hotel. Onderweg hebben we een paar stadjes bezocht waaronder Deadwood. Vroeger berucht om zijn goudzoekers en dus allerlei ontucht, drank en ander dingen die god verboden heeft.

Daarna zij we naar Devils Tower National Monument gereden en hebben daar een heel eind gelopen rond dat ding. Indrukwekkend.

Nu zijn we dus in Sheridan en gaan morgen (zondag) naar Yellowstone. Daar hebben we een blokhut gehuurd en blijven daar drie nachten.

eef en toon

als je in deadwood bent Bertus krijg je dan niet het gevoel daar had ik vroeger ook willen bij willen horen,maar volgens mij had je dan geen lang leven,hebben jullie nog naar goud gezocht?