usa-2017.reismee.nl

Van Albuquerque naar Houston via El Paso en San Antonio

Hallo allemaal.

Het is nu dinsdag 26/9 en we zijn sinds gisteren aan de laatste week van onze reis begonnen.

Zondag 24/9 zijn we vanuit Albuquerque naar El Paso gereden en hebben daar de dag door gebracht. El Paso licht aan de Rio Grande en dus tegen Mexico aan. Er was dan ook veel controle op illegalen. Leuke stad maar helaas wordt het oude hart gesloopt en dus was er veel leeg stand. Maar we moesten toch naar het zuiden dus het was een leuke tussenstop.

Maandag 25/9 zijn we naar San Antonio gereden, onze laatste tussenstop naar Houston. Vlak buiten El Paso zijn we door de Border Patrol van de weg gehaald en is onze auto gecontroleerd mbv een hond. Geen drugs en verstekelingen aan boord dus we konden doorrijden.

San Antonio is vooral bekend van The Alamo. Een stukje geschiedenis over de onafhankelijkheidstrijd van Texas. Leuke stad waar een rivier doorheen loopt. Langs de rivier is de zg Riverwalk waar veel restaurants en ander entertainment te vinden is. Ook kan je een boottocht over de rivier door de stad maken.

Inmiddels zijn we bij onze vrienden in Houston belandt. We blijven hier 3 dagen en gaan dan naar Dallas voor onze terug vlucht op zaterdag. Morgen gaan we naar de NASA en voor donderdag laten we ons verrassen.

Zondagochtend zijn we dan weer terug in Nederland.

eef en toon

aan alle komt een einde maar dit pakken ze jullie nooit meer af. gr e en t

Piet en Lisa

Geniet er nog maar goed van.
Het is gauw voorbij gegaan,maar we hebben mee mogen genieten van de prachtige foto`s.