usa-2017.reismee.nl

Van Vernal naar St George en Zion National Park

Hoi allemaal.

Gisteren (zaterdag 16/9) zijn we in St George aangekomen vanuit Vernal. Het was een lange rit maar onderweg was weer veel te zien. Overal staan bordjes met de tekst Historical Marker. Als ja daar dan gaat kijken staat er informatie over bijzondere gebeurtenissen op die plek. Bv wie en waar iemand een pas doorgang heeft ontdekt, waar een bekend iemand is neergeschoten of wie er wat heeft opgebouwd. Soms heel interessant.

Vanochtend vroeg zijn we naar Zion National Park gereden. Daar moet je vroeg zijn anders zijn alle parkeerplaatsen vol en moet je in het stadje voor de ingang parkeren en met de bus naar het visitor center. Vandaag was het zondag, dus loei druk. Maar we konden een parkeerplaats vinden. Na diverse informatie gekregen te hebben zijn we met de Shuttle Bus het park verder in gereden. Mooi systeem. Ja kan op diverse plekken uitstappen, lekker gaan lopen en fotograferen en dan weer op de volgende bus opstappen. We zijn zo’n 7 uur in het park geweest. Wederom heel mooi.

We zijn nu weer in St George in ons hotel. Morgen gaan we naar Las Vegas. Daar blijven we 3 dagen. Ff wat anders; naar een show, lekker eten en drinken en natuurlijk een beetje gokken. We hebben een kamer gereserveerd in het New York, New York hotel aan de wereldberoemde Strip. Op het hotel staat een grote achtbaan dus Monique zal zich wel weer vermaken. Toen we daar de vorig keer waren was ze er ook al niet uit te krijgen. Vooral in het donker vond ze het geweldig.

Jullie gaan van ons horen

eef en toon

hee Bertus, je ga toch ook in die achtbaan, je moet wat over hebben voor je vriendin.gr e en t....

Ada

Als Monique zich gaat vermaken in de achtbaan dan ga jij (Bertus) jezelf maar vermaken in de bar.