usa-2017.reismee.nl

Tweede dag Yellowstone en de rit van Island Park naar Jerome

Zo weer een 2 tal enerverende dagen achter de rug.

Gisteren, dinsdag 12/9, hebben we wederom door Yellowstone getoerd. We moesten nog een paar plekken bezoeken zoals een aantal geiser basins. Na dat gedaan te hebben zijn we Yellowstone uitgereden via de zuidelijke ingang en zijn Grand Teton National Park ingereden. Ook weer geweldig mooi met een enorm berg massief, meren en een hoop beesten. Zoek het maar eens op, op het WWW. ’s Avonds laat waren we weer terug in ons huisje.

Vanochtend woensdag 13/9 zijn we vroeg vertrokken naar Craters of the Moon National Park. Misschien val ik in herhaling maar wederom heel mooi. Bertus was daar al eens geweest in de jaren 90 maar het park was verder uitgebreid dus voor hem was er ook war nieuws te zien. We hebben er lekker gewandeld en zijn ook in oude lavatunnels geweest. Daarvoor moest je wel apart toestemming hebben van de park autoriteit.

Na dit bezoek zijn we naar het plaatsje Jerome gereden waar we nu in een motel zitten. Morgen, donderdag 14/9 gaan we naar Salt Lake City. De plannen voor de dagen erna zijn Dinosaur National Monument en Zion National park. En daarna natuurlijk Las Vegas. Kijken of er wat veranderd is sinds we daar de laatste keer geweest zijn.